Osobní

Nguyen The Phuong

Cesta domu vede do kopce aneb barvitý podzim!

Ano, po delší přestávce znovu píšu na svůj blog! O čem bude řeč? Nedávno jsem šel do divadla na premiéru "Vung bien gioi" česky "Příhraniční oblast", pro mě to byla vůbec premiéra v pražském divadle! I Vietnamci chodějí do divadla! Projekt vznikl na základě česko-německé spolupráce s vietnamskou komunitou v ČR a v Německu. Světě nediv se!:) Na (die, der oder das??) Platz vystupovali vietnamští herci. Hrálo se, sprechtilo se po německy, česky, vietnamsky i anglicky. Takže mé uši nestíhali vnímat! Aspoň jsem oprášil svou zapomenutou němčinu!Natürlich!! Tak pár slov k premiéře, abychom byli všichni trošku v obraze!:D

10.11.2009 v 18:07 | Karma článku: 13.02 | Přečteno: 1154 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3853
Studuji ekonomicko-technický obor na ČVUT v Praze. V ČR žiju od té doby, co se mi zlomily první mléčné zoubky.:p Mám spousty českých, vietnamských, slovenských, iránských i severokorejských přátel. Přátelství se hranice nekladou! Čeští přátelé mi neřeknou jinak než "Jardo". :) Mezi vietnamské přátele jsem zase "Phuong", "CarrotJack"...Takže jmén mám více než dost!:) To také napovídá, že žiju si "dvojím životem". "Bez činu zůstává i nejkrásnější myšlenka bezcennou" (M. K. Gándhí)